onsdag 9. april 2008

Refleksjonsnotat 2

"De organisasjoner som skal lykkes i fremtiden, må være organisasjoner som oppdager hvordan de skal vekke til live menneskers motivasjon og fremme deres evne til å lære på alle nivå i organisasjonen. "
(Senge 1999)

Dette notatet er en vidreføring av Refleksjonsnotat 1 og sier litt om hva status er nå.

Jeg fikk godkjent Refleksjon 1, men jeg ser at jeg har noen mål som jeg må jobber mer med for å nå målene i fagplanen.


tilbakemeldingen fikk jeg egentlig bekreftet det jeg hadde en anelse om; den var god i forhold til innovasjon, men at jeg ikke hadde en klar Ikt- del med i problemstillingen min.

Med utgangspunkt i tilbakemeldingen min har jeg valgt å lage en ny problemstilling. Den synes jeg er aktuell både opp mot innovasjon og Ikt.

Problemløsningsmodellen som jeg laget til forrige notat blir med videre i dette notatet. Har det vært noen utvikling? Har det skjedd noen endringer siden sist?



Gruppa har fortsatt å jobbe med boka om Innovasjon og har utarbeidet et Mindomo kart til boka. Dette er vi ikke helt ferdig med enda.




Ingen kommentarer: