torsdag 14. februar 2008

Del.isio.us

del_icio_us_previewDette verktøyet var jeg litt innom i forrige modul. Da vurderte jeg det dit at dette hadde jeg ikke bruk for og det så for tungvindt ut. Nå har jeg fått en helt annen oppfatning av verktøyet. På forrige samling viste Ole Fredrik og Bente meg hvor bra dette redskapet kan være. Delicious er et slags bokmerke men er mye anderledes enn Google bokmerket. Her finnes det flere muligheter og er mye mindre arbeidskrevende når man først sitter med nettleseren åpen. Én felles konto og noen korte kjøreregler for hva en god tag er skulle gjøre dette til en god ressursbank for gruppa.

3 kommentarer:

Bente sa...

Det er så lettvindt. Kanskje jobben blir organisering i etterkant? Jeg bruker det hele tiden nå. Hver gang jeg finner noe interessant. Må nok omorgainisere der etterhvert.

Mustafa Trond sa...

:-)

Rune sa...

Del.isio.us er toppers altså. Har laget en flere kontoer selv. God ide å lage en felles konto på gruppa. Den tror jeg skal ta med meg altså.